Forelsket i samme gutt

hei jeg er en jente som er 14 år å er forelsket i en gutt men vininna mi er også det. men jeg har ikke sakt det til hun for hun har vert det lenge. å jeg tror hu hadde blitt sur vis jeg hadde sakt det. å jeg har fått høre at han liker meg også. å hver gang han er i nærheten så gjør jeg noe domt som å skli på fotball banen eller noe sont. Har dere noen råd.

Hei!

Det er alltid en vanskelig situasjon når to venninner liker samme gutt, men det er ikke så uvanlig. Vi vet ikke hvor godt vennskap dere har, men det krever både tillit og raushet å takle en slik situasjon.

Hvis du fortsatt liker han, kan det være lurt å fortelle venninnen din det, uten at noen av dere kan gjøre «krav» på ham. Det er heller ingen konkurranse, egentlig er denne gutten bare veldig heldig som har oppmerksomheten til to flotte jenter

Dere kan få en mulighet til å snakke godt sammen, finne ut av hvordan dere håndterer det. Kanskje er det ikke så lurt at dere to deler forelsekelsen til hverandre, akkurat i denne situasjonen? Likevel oppmuntrer vi deg til å være ærlig med henne, da det ikke er noe gøy å finne ut i etterkant at man har likt samme gutten uten å fortelle om det.

 Masse lykke til!

Med vennlig hilsen GuttogJente.no