Hoppe rett på kyssing?

hei.. liker denne siden...
jeg lurte på om det er lurt å hoppe på noen og så kysse eller vere mere forsiktig..??

jeg er en jente som er sykt forelsket i en person.. og han liker meg å.. og jeg vill kysse han men jeg vet ikke kordan... han vill kysse meg.. jeg er sykt redd for at han ikke kommer til å like det... men han sier det ikke er no fare.. får jeg vet at det ikke er no fare om dem liker det eller ikke så lenge dem liker varandre... jeg er så redd for at han misliker meg etter det... jeg er litt red og fordi han er eldere enn meg.. og jeg vet ikke ka han vill gjøre etter jeg har kyssa han... kan dere gi svar så fort dere kan..
fra en frustrert jente...

Hei - Så kjekt at du liker nettsiden vår

Det er nok lurt å være litt forsiktig. Selv om du er forelsket, er det ikke lurt å hoppe rett på kyssing. Det å kysse noen er noe veldig personlig som man ikke bør dele med hvem som helst. Du bør finne ut om denne gutten liker deg som person og venn, eller om han liker tanken på å få kysse med deg. Når man innleder intime forhold til noen, blir man sårbar og det er det lett å bli skuffet og såret. Selv om du liker denne gutten, er det ikke sikkert at han er en person som det er lurt å bli kjæreste med.

Det er ikke lurt å starte et forhold bare ut fra forelskelsesfølelsen. Det lureste er å bruke god tid til å bli kjent med hverandre og være gode venner, slik at kan finne ut om en passer sammen som personer. Vi tror det kan være lurt å ikke bli kjæreste med noen før man finner en det kan være aktuelt å gifte seg med senere.

Les også: Galt å kline? / Bli kjæreste? / Er det galt å bli sammen? / Om det å få seg kjæreste / Hvordan finne den rette?