Hvordan skal jeg bli kvitt porno?

Hei,

Du er ikke den eneste som vil bli kvitt porno i livet ditt. Vi har skrevet mye om dette emnet fra før av, og har mye stoff tilgjengelig på nettsiden. Vi har håndplukket noen spørsmål og artikler til deg, som vi anbefaler deg å lese:

Har prøvd alt men klarer ikke slutte med porno / Hvorfor blir man avhengig av porno / Sliter med porno / 5 skritt til frihet fra porno

Vi kan også anbefale Pornoprat.no som er en nettside som tar opp problematiske sider ved porno. Dette er ikke en kristen nettside, men det kan være mye nyttig å lære her. Pornoprat.no er laget av organisasjonen Lightup Norway som jobber mot menneskehandel.

Lykke til!