Jeg liker en gutt og han liker meg.

Eg liker en gutt å han liker me og hvordan kan vi bli sammen ? eg er jente 14 han også

Hei Jente 14,

Du sier ikke mye om hvor godt dere kjenner hverandre, bortsett fra at dere er ganske unge. Det gjør det litt vanskelig å gi konkrete råd. Vi har tidligere svart på lignende spørsmål, og foreslår at du leser disse. Noen er spørsmål om alder når man blir sammen, og noen om hvordan man blir kjærester.

Les: Hvordan vet to kjærester at de passer sammen? / For unge til å bli kjærester / Hvordan får jeg kjæreste /

Lykke til!