Kjæresten og Guds kall

Hei
kjæresten min har har begynt å lese litt i bibelen etter at ho var med på ungdomsmøte. Lurer bare på hva jeg skal gjøre for at hun skal virkelig kjenne Guds kall? :)

Hei

Så flott at kjæresten din er med deg på ungdomsmøter og leser i Bibelen. Det er det aller beste grunnlaget for at hun skal bli kjent med Gud og kjenne Guds kall. Du skal bare fortsette å være den du er; glad i Jesus, positiv, ekte, ærlig og avslappet, for ingen kan komme til Gud av hjertet uten at de kjenner dragningen som Gud gir dem. Press og mas vil ikke hjelpe. Fortsett å ta henne med på møte og snakk sammen om det som står i Bibelen slik at hun kan forstå det hun leser. La det være naturlig og ekte. Og mest av alt BE for henne, be om at hennes hjertes øyne må bli åpne så hun ser hvem Gud virkelig er! Du kan jo også be andre være med å be.

Lykke til!!