Kne i skrittet

Hei!
Jeg fikk et kne/en fot i skrittet da jeg spilte fotball i dag, selvsagt enhver manns mareritt... Da jeg kom hjem så jeg at jeg hadde fått et sår rett over penis. Er det farlig?

Hei,

Vi går ut fra at det ikke var vondt lenge etterpå, i og med at du så det litt mer tilfeldig. Derfor antar vi at det ikke er veldig dypt eller stort, og da er det ikke farlig. Som regel gror slike sår fort. Pass på at det er rent, så det ikke blir puss eller rødme rundt såret (slik som det kan være ved infeksjon), da bør du oppsøke lege.

Med vennlig hilsen GuttogJente.no