Kordan vet man at en gutt liker deg via meldinger?

Hei,

Det er ikke så enkelt for oss å svare på dette spørsmålet, når vi vet så lite om deg og gutten du kanskje sender meldinger med. Derfor er det ikke så lett å snakke konkret om din situasjon. Vi har imidlertid svart på andre lignende spørsmål, og skrevet mye om dette emnet fra før av.

Du kan lese: Er gutten i klassen interessert i meg? / Er han forelsket i meg? / Hvordan vet man om en gutt liker deg?

Vi håper dette lesestoffet kan hjelpe deg.