Sjekketriks

Hei jeg bare lurte på om dere hadde noen bra sjekke triks og hva jenter liker?

Gutt,14 år

Hei gutt 14 år.

Vi har ingen gode “sjekketriks” å lære bort siden slike triks ofte handler om å bruke knep for å få en jente til å bli interessert i deg uten at du nødvendigvis mener noe alvorlig med det. Men hvis du ønsker å vite litt om hva jenter liker kan vi gi deg noen råd om dette.

Det er ikke alltid like lett å vite hva jenter liker fordi jenter er forskjellig akkurat som gutter er det, og det den ene liker, liker kanskje ikke den andre.

Generelt, så er det å gi komplimenter og si noe fint til vedkommende alltid positivt. Fortell hva du liker ved henne og vær interessert i henne. Det beste er å bli kjent slik at du kan finne ut hva hun liker og så finne noe dere har felles. Det er også fint å ha øyekontakt med den man snakker med, være positiv og glad og ha humor. Mange jenter liker at guttene bryr seg og er interessert i hvordan de har det, at de er seg selv, naturlig og avslappet, men også at de tørr å ta initiativet til å ta kontakt. Det beste er uansett å være mest mulig naturlig og imøtekommende. Bare når du er deg selv kan de velge deg.

Vi har mye godt stoff om forhold og om å være kjærester, du kan for eksempel lese:

Å sjekke jenter
Om det å få seg kjæreste
Hvordan vet to kjærester at de passer sammen?

Lykke til.