Forelsket men tør ikke si ifra

Hei, jeg er en gutt på 15 år som er kristen. Jeg er forelsket i en jente. Vi har god kontakt i menigheten, på leirer og på sosiale medier. Men jeg har ikke baller nok (for å si det på den måten) for å gi et tegn at jeg er interessert i henne. Og jeg sliter også med å forstå "hint" og "tegn" fra henne. Hva skal jeg gjøre?

Hei gutt på 15.

Det er dessverre ikke ofte enkelt å ta kontakt og vise interesse. Husk at du ikke har dårlig tid. Du er fremdeles bare 15 år, og det er mulig å bli bedre kjent som venner før man tar større steg. Dersom dere har et godt vennskap kan dette være veldig bra å bygge et forhold på. Vi vet ikke hvor godt kjent dere er, men om dere har noen felles venner kan det jo være dere kan være mer i lag og bli bedre kjent.

Vi ønsker lykke til, og anbefaler også at du leser disse andre spørsmål&svar som handler litt om det samme:

Hvordan få henne interessert
Forelsket i en jente
Hvordan holde en fornuftig samtale
Ikke tøff nok
Vanskelig å snakke med jenter
Hva skal jeg gjøre når jeg er forelsket?

Med vennlig hilsen GuttogJente.no