Kjæresten vil at jeg skal ta henne i rumpa

Hei
Jeg er sammen med ei jente, og har vært det i ca ett år nå. Alt er fint, men hun vil at jeg skal "ta henne i rumpa" av og til. Noen ganger vil hun stikke en finger i min.
Jeg er kristen og jeg vet ikke om dette er riktig å gjøre?

 Hei og takk for spørsmålet.

Det er viktig at du selv tenker gjennom hvor grensene dine går. Og dersom en skal kunne være i et kjæresteforhold til noen, bør man respektere hverandres grenser og ta hensyn til hverandre.

Les også: Sett dine egne grenser

Når du er kristen, bør du også forholde deg til hva Bibelen sier om seksualliv og grenser.

Gud hadde en spesiell hensikt med seksuallivet og det var at det skulle skape en enhet mellom to mennesker som skulle være sammen hele livet. Alle seksuelle handlinger, også fingring, er intime og derfor innenfor rammen av det som hører til i ekteskapet.

Les også: Er det synd å onanere kjæresten

Du kan finne flere svar og artikler på dette temaet: Hvor går grensene / Hva skjer i det usynlige når to mennesker har sex / Hvor går grensen i følge Bibelen?