Seksuelle drømmer om en jentevenn

Er det rart å tenke at du har lyst til å ta på en jente venn? Og er det rart å ha seksuelle drømmer om den du liker?

Hei kjære deg.

Det er ikke noe rart å få seksuelle tanker og drømmer. Det er helt naturlig og en del av det å vokse opp at slike tanker og følelser kommer. De kan komme overfor noen du kjenner og overfor noen du ikke kjenner, overfor noen du liker, men også noen du ikke liker.

Du kan og bør likevel prøve å ha et bevisst forhold til hvordan du tenker og er overfor vennene dine.

Les også:
Kåt av tanker 14 år
Fantasier