Analsex

Hei. Hva sier Gud om analsex?

Hei!

Takk for spørsmålet. Vi har svart på et lignende spørsmål tidligere, som du kan lese her.

Bibelen snakker ikke om hvilken måte man skal ha sex på, men mye om at sex hører til innenfor rammen av ekteskapet mellom én mann og én kvinne.  (Kort oppsummert  tar ikke Bibelen opp hvilken måte man skal ha sex på.) Det er likevel viktig at man ikke skal presse hverandre, eller gjøre noe den ene ikke ønsker eller synes er ubehagelig. Vi anbefaler at du leser svaret vi tidligere har gitt på dette spørsmålet, og håper dette vil hjelpe.