Forelsket over lang tid - bør jeg gi opp?

Hei!

Eg har vore forelska i den same fyren i omlag 5 år no. Vi har hatt ein del å gjere med med han opp gjennom åra på ungdomsskulen og vidaregåande, men ikkje på den måten at vi snakkar fritt som vener. Kommunikasjonen er berre praktiske ting. Eg er ei sjenert jente, så eg har ikkje gjort noko for å vise at eg liker han. Eg veit ikkje om han har forstått det eller ikkje, men det han kan ha skjønt det frå er at eg ser på han. Han har ikkje akkurat verka spesielt interessert i meg, men han er overhodet ikkje frekk heller.

Lenge har eg nytt å like han på avstand og berre sjå på kor nydleg han er (både på innsida og utsida). For eitt og eit halvt år sida flytta han, men eg har sett han fleire gonger når han har kome heim. Eg såg han i helga og han var søt (som vanleg), smilte til meg ein gong óg. Men no i dag vart eg så trist, berre fordi han ikkje er min.

Han har hatt mykje å seie for ungdomstida mi og uansett om det blir noko av oss to, så er eg takknemleg for den positive påverkinga han er og har vore i livet mitt. Han er ein skikkelig kristen godgutt, rett og slett.

Eg veit ikkje heilt korleis eg skal forholde meg til forelskelsen min lenger. Det er dumt om eg går og er hovudstups forelska i han om Gud ikkje vil noko med det. Samstundes vil eg framleis vere forlelska i han, fordi heile han er så bra og eg vil at det skal bli meg og han. Nokre gongar har eg prøvd å be Gud om å ta bort forelskelsen dersom det ikkje er meininga at vi skal bli saman, men eg klarer ikkje å meine det når eg ber, og då er vel poenget borte óg.

Eg håper framleis at noko skal skje mellom oss når eg flytter til same by igjen og går på skulen han gjekk på. Men eg veit ikkje om eg berre burde gi opp...

Kva skal eg gjere?

Helsing
Jente, 18

Hei Jente 18!

Takk for spørsmålet! Det er ikke lett å være avstandsforelsket i lang tid!

Du har rett i at det er vanskelig å vite hva Gud tenker om det når du er sterkt følelsesmessig påvirket av forelskelse. Og det er ikke så lett å høre fra Han uansett om slike ting. Det er også sjelden Gud tar bort følelsene våre. Dette fordi følelsene våre er et uttrykk for hva vi tenker (bevisst eller ubevisst) og Han har gitt oss frihet til å tenke hva vi vil. Dersom Gud tenker at dere kan være gode for hverandre, er det fortsatt deres valg om dere blir sammen eller ikke. Så det er nok du som må ta et valg i møte med forelskelsen din og gutten du liker fremfor å vente på at Gud skal styre følelsene dine. Derfor trenger du å få avklart hva gutten tenker, og om det er aktuelt for dere å bli kjærester. Da kan du også få ordnet tankene dine og etter hvert følelsene slik at de er i samsvar med hva som er best for dere begge to.

Du har likt han i 5 år og du kan nok ikke vente at han skjønner at du liker han bare fordi du ser på han. Så da lurer vi på hvor mye lenger du vil like han på avstand? Så vidt vi kan se kan du enten velge å fortsette med avstandsforelskelsen, gi slipp på gutten og drømmene du har om han, eller ta initiativ til å bli bedre kjent med han. Om du fortsetter med avstandsforelskelsen vil den nok gi deg både glede og tristhet samtidig som den vil hindre deg i både å legge merke til gleden av å være singel og gleden av å legge merke til en annen som også er bra. Om du velger å ta initiativ overfor gutten du liker nå er det jo likevel opp til deg om du forteller han hva du føler med en gang, eller om du bare tar initiativ til å bli bedre kjent og finne på ting sammen.

Lykke til uansett hva du måtte velge!

Les også:
Hvordan gi slipp på følelser
Forelsket i en fyr. Hva skal jeg gjøre?
Vanskelig forelskelse

Med vennlig hilsen Guttogjente.no