Går penisen feil vei?

Hei jeg er en gutt på 12 år.

Når jeg stivner penisen min så går den ikke rett frem, men rett opp mot navlen. Kommer det altid til og vere slik?

Hei gutt 12 år!

Inni penisen er det tre svamplegemer som fyller opp med blod og slik gjør penisen stiv. Disse svamplegemene kan ha litt ulik lengde, slik at penisen bøyer seg i en eller annen retning når den blir stiv. Slik er det derfor vanlig at noen peniser peker rett fram, andre litt til den ene siden, noen peker oppover, mens andre igjen peker litt nedover. Så sant man ikke har vondt, så er ikke dette noe problem.

Les også: Spørsmål om penisstørrelse