Hva er normal BH-størrelse for en 14åring?

Hei.
Jeg er fjorten år og lurer på hvor store puppene bør være når man er på min alder..

Hei!

Dette spørsmålet finnes det ikke noe godt svar på. For det første er det stor variasjon fra kvinne til kvinne hvor store bryster de har, og dette er helt normalt. Det er også veldig forskjellig hvor langt ulike 14-åringer har kommet i puberteten. Noen har ferdig utviklede bryster, noen er midt i puberteten, og noen har nesten ikke begynt å få bryster ennå. Derfor kan man trygt si at alle BH-størrelser er normale for en 14-åring.

Les også: En liten puppeguide for jenter