Jente med små pupper

Spørsmål om pupper!

Hei! Jeg er en jente på snart 18 år. Jeg har veldig små pupper, jeg bruker størrelse 75 a, og cup'en er nesten for stor.. Jeg er en jente på 166 cm og veier ca 65 kg, og jeg har venninner som veier mye mindre enn meg og som er tynnere enn meg men likevell bruker str B og C cup.. Både på min mor og far side har alle damene flotte og store bryster, så hvorfor får ikke jeg det?

Mvh forvirret jente med små pupper.

Hei jente snart 18 år!

Vi kan desverre ikke svare på hvorfor du har fått de puppene du har fått. Men som du nevner selv har både kroppsvekt, gener og arv innvirkning på puppestørrelsen. Det stemmer at genene fra både fars og mors-siden spiller inn. Men selv om damene på farssiden har større pupper enn deg, kan det være at din far har fått noen andre gener enn dem, som også spiller inn. Men hva som er den faktiske grunnen for din bh-størrelse er umulig å si.

Det er mange jenter som syns dette med pupper er vanskelig, enten de er for små eller for store. Det er lite man kan gjøre selv for at puppene skal forandre utseende eller bli større.
 Ingen har helt like pupper, og det finne ingen standard for hva som er “riktig” størrelse og utseende. Dine pupper er like flotte som alle andre sine pupper, så vær stolt av dem uansett størrelse eller utseende.

Derfor er det lurt å prøve å bli glad i og trives med de puppene du har uansett hvordan de er (– og husk, det er din personlighet og utstråling som gjør deg tiltrekkende og vakker!).

I denne artikkelen har vi samlet litt informasjon om pupper som mange jenter lurer på: En puppeguide for jenter

Lykke til!

Vennlig hilsen Guttogjente