Oralsex og analsex i ekteskapet

Hei!
I vår giftet jeg meg med mannen i mitt liv! Vi er begge lykkelige og har det fint sammen. Vi er kristne og ventet med å ha samleie til bryllupsnatten. Nå har vi lyst til å prøve oralsex? Hva tenker bibelen og dere om dette? Og hva med analsex?

Hei! Takk for spørsmålet ditt! Så fint at du har funnet mannen i ditt liv og at dere er lykkelige sammen. Når det kommer til typer sex som er greit i et kristent ekteskap, har vi skrevet noen svar til dette tidligere:

Les: Oralsex i ekteskapet?
Les: Hvilke typer sex er akseptert som gift?
Les: Er analsex bra for deg?

Vennlig hilsen guttogjente.no