Slakk forhud

Hei! Huden frampå penisen min er litt "slakk" eller hva eg skal kalle det. Huden går ikke helt frem igjen av seg selv. Er dette normalt? Hvordan kan eg fikse det? Insendt av gutt på 13

Hei gutt på 13

Det kan variere fra gutt til gutt hvor stram eller slakk forhuden på penis er. Så lenge du ikke får smerter eller andre plager gjør det ikke noe om forhuden ikke går frem igjen av seg selv. Men hvis du ikke får forhuden frem i det hele tatt bør du få en lege til å undersøke deg. Hvis du synes det er vanskelig å ta kontakt med lege eller ikke har lyst til å snakke med foreldrene dine om dette kan du snakke med helsesykepleier på skolen. Hun kan også hjelpe deg med å få time hos lege om nødvendig.