Er det bra å ha kjæreste når du er liten?

Er det bra og ha kjæreste når du er liten?

Hei,

Det er ikke så lett å vite hva du mener med “liten”. Men det vi kan si er at det ikke er så veldig lurt å bli kjærester i veldig ung alder, da dette er i en periode hvor man forandrer seg veldig mye. Vi har skrevet mye om dette fra før av, og har mye lesestoff til deg.

Les gjerne: For unge til å være kjærester / For unge til å bli kjærester / På jakt etter den rette / Galt å være sammen med noen før jeg er eldre? / Bli sammen i 8. Klasse

Håper dette hjelper.