Hvordan finne den rette?

Hei, jeg er en gutt på snart 15 år, og jeg lurer på hvor og hvordan jeg finner den rette. Jeg vil ikke ha en "sminke dukke", jeg vil ha en ærlig og snill jente. Jeg har ALDRI hatt noen kjæreste, så jeg har INGEN kunnskap om dette. Jeg er også nokså beskjeden av meg. Har du noen tips?

Hei kjære gutt på 15 år.

Du kan lese noe av artiklene våre og se om du får noen gode tips der. Du er 15 år og har god tid til å finne deg en flott jente å dele livet med. Vær ekte, naturlig og ærlig, det er den beste måten for å finne seg en ærlig og snill jente.

Å sjekke jenter/ Om det å få seg kjæreste/ Hvordan finne den rette/ Forelsket i den rette/ Vanskelig å bli kjent med folk/ Få seg kjæreste