Interessert i gutt i klassen

Hei! Jeg er en jente som er ganske så interessert i en gutt i klassen min. Alt begynte etter en skole-tur. På denne turen stirret han på meg og kommenterte ALT jeg sa. Han skulle alltid hjelpe meg om jeg trengte det. Han kikket over andre for å se hvor jeg var....akkurat som han passet på meg xD jeg ble jo veldig smigret selvsagt når venninne mine sa det...til meg første dagen! selv la jeg ikke merke til det før de sa det...Sånn holdt han på omtrent hele turen...BARE på meg. jeg lurer virkelig på hva hva han tenkte m det :O når vi kom hjem var det mindre av alt det...men han fortsatte å gi meg små blikk og kommentere litt....Noen forslag på hva jeg burde gjøre? er jo litt intressert ...lurer fryktelig på om han bare er snill eller om det var noe mer :O

Hei!

Det er alltid hyggelig når noen viser oppmerksomhet og er hjelpsomme - det skal du ta vare på!

Den eneste måten du kan finne ut av om han er interessert i deg som kjæreste eller ønsker å være en snill venn, er å å bli mere kjent og å snakke med han. Jenter forsøker ofte å tolke og tyde hva gutter sier og gjør, og det kan av og til stemme, men ofte stemmer det ikke.. Rett og slett fordi vi tilegger en annen person følelser og tanker vi ikke har grunnlag for. Det aller beste er å bli kjent, finne ut av hva som er motivet til den andre personen og ta det derfra.

Gutter kan noen ganger tenke mindre gjennom hvordan de oppfattes og er ikke klar over hvor mye jenter kan tolke alt fra et smileansikt på sms til et blikk og et smil. Vårt råd er å ikke tolke for mye, men heller bli mer kjent og finne ut av hva som virkelig foregår.

LES OGSÅ: Er han forelsket i meg? // Gutt som liker venninna mi // Hva skal jeg gjøre når jeg er forelsket?

Lykke til!

Vennlig hilsen GuttogJente