12 år men har ikke pupper

Hva skal man gjøre mår man er en jente på 12 og et halvt og ikke har pupper, men vil få det??

Hei jente på 12 og et halvt år.

Det er mange jenter som syns dette med pupper er vanskelig, enten de er for små eller for store. Det er lite man kan gjøre selv for at puppene skal begynne å vokse eller bli større. Du sier ikke noe om du har kommet i puberteten.

Les: Hva skjer når en jente kommer i puberteten.

Men siden du er 12 år er du kanskje akkurat begynt i pubertetsutviklingen og det er derfor sannsynlig at brystene dine snart kommer til å begynne å vokse.

Det er også mange andre som lurer på ting rundt pupper i din alder. Så vi har skrevet en liten puppe-guide for jenter. Denne anbefaler vi deg å lese. Her får du nok svar på mange spørsmål. Her er et utdrag fra denne artikkelen:
“Når man får pupper varier etter når man kommer i puberteten. Dette varierer veldig fra person til person, for jenter starter puberteten ofte i 10-12 års alderen (men også seinere), og den er som regel over når jenta er blitt 15-17 år.
 Puppene pleier å vokse i rundt to år etter den første mensen din kommer, og for mange er de ikke ferdig utvokst før de er nærmere 18 år.”

Med vennlig hilsen GuttogJente.no

Les også:

Snart 14 og har ikke pupper

12 år og ikke pupper

Hva er normal Bh-størrelse for en 14 åring

Jente med små pupper

Har brystene mine stoppet å vokse?